danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Söndag

Publicerad 2014-01-19 10:42:21 i Allmänt,

Kan ni oxå få en sån där konstig stress i kroppen då ni sovit länge ? Vaknar såhär vid 10- halv 11 o blir pang, råstressade . Vet inte riktigt varför men de kommer nån tanke om att man sovit bort dagen osv... 
Jag tycker de e konstigt:)

Igår var jag o Erik på 20-tals show och klubb. Showen var jag inte så imponerad av men klubben bjöd på bea musik och mycket intressanta diskussioner  med nya spännande människor . Kul! 
Och rackarns så tjusig jag var!
Blev en toa selfi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin