danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Hepp

Publicerad 2014-01-26 21:11:26 i Allmänt,

Vilken vecka
Långväga besök, mycket trevlig och lärorikt.
Skånskan är ju nu som den var för 10 år sedan och jag måste anstränga mig för att artikulera hahaha


Helgen bjöd på diverse överraskningar ,otroligt roligt  ibland är det bara o hänga med:)
Var o åkte skidor på buberget i Vindeln idag...
3 vurpor, en avslutades in i en gran, 2 vurpor i liften och jag lyckades med konststycket att fastna med byxorna i liften, tack o lov gick nödbromsen då jag låg uppe i stoppsnöhögen och hängslena hade då redan gått av.
Ja nu sitter jag då o ska se ett avsnitt revenge och väntar sakteligen på att blåmärkena kryper fram:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin