danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

2013

Publicerad 2014-01-01 02:16:23 i Allmänt,

Som alla klassiker på fb så skriver man väl en  årskrönika

2013
Året jag lärde mig meditera
Var i Indien o livet tog en ny vändning
Året jag såg rakt in i godhetens öga
Försökte våga lita på de där männen
Fick hjärtat krossat
Låg under skalpellen 
Sa upp mig från 2 olika jobb
Provade en ny branch
Lämnade gammal vän
Knöt nya band med nya vänner
Öppnade dörrar till gammal vän
Skaffade en kolonilott 
Fick en nära vän som är 30 år äldre 
Internetdejtade
Klippte Linus med kökssaxen
Grät i 2 hela dygn i sträck 
Vågade skratta från hela hjärtat
Hade riktigt bra sex
Upptäckte ayurveda 
Började laga mat
Upptäckte begreppet balans
Slutade äta medicin 
Var inskriven på arbetsförmedlingen 2 gånger
Sa hejdå till farmor
Fick två kusinbarn
En bror som sa upp kontakten med mig
En faster som knöt kontakten
En vovve som började ligga på rygg
Färgade håret rött
Upptäckte film 
Började sjunga 


Ja en jävla massa insikter!!!
Tack 2013, du lärde mig mycket! 
Men du, kom för fan inte tillbaka!!

Välkommen 2014!!
Nu  kör vi!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin