danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Skryt o panik

Publicerad 2013-09-05 16:54:19 i Allmänt,

Äntligen framme hos Anna:)
Och ensam hemma , Anna o Martin jobbar och jag har 1.5 dag med deras lägenhet helt till mitt förfogande:)
Här ska det vilas, kontorsförkylningen står o hägrar ... Här lyssnas de på kroppen o jag ligger på balkongen o ska läsa en bok:)

Känner än inget riktigt semestermood... Men det kommer kanske !
Ekonomipaniken den går banans i huvudet... Drygt!!! Men den får göra det till den är klar så gör jag annat under tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin