danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Hemma

Publicerad 2013-09-19 23:33:55 i Allmänt,

Nu är jag äntligen hemma:)
Det har tagit 5 dagar att helt landa här hemma.
Men nu ikväll efter yogapass som satt exakt där det skulle. Underbara Susanne Edenor!!!  11 sidor dagbok
En kopp te 

Och 1 vecka med utmaningar som fortlöpt.
Ja nu är jag hemma:) 
Starkare än nånsin

Grekland var givande!!
Långt i från hur jag någonsin kunnat föreställa mig:) bodde med en kvinna som tryckte på mina värsta triggers... Jag har tänkt... Mord...
Men med yoga sol bad o god mat kunde jag ge mig tillåtelse att vara i illskan, beaka, acceptera överleva o gå ur den med massa nya bra erfarenheter:)

Veckan som helhet gav som vanligt massa insikter... Mer om det kommer ni få läsa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin