danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Början

Publicerad 2013-09-04 23:51:11 i Allmänt,

Nu är vi där
Börjat jobba 60%
Underbart! Känns som att livet är tillbaka :)!
Åker till Sthlm imorgon
Landa hos Anna några dagar , ska bli sååå underbart!
Har varit totalt fullrulle senaste tiden, kommer svara på Ninnies mail, de var fint o jag vill svara med närvaro:)

Lördag då är de Grekland 1 vecka och Gud så jag längtar ! Vet att de kommer bli en tuff vecka då jag tar mig längre in i lugnet o mötet med sig själv men det kommer bli skönt att få landa ordentligt !

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin