danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Susanne torsdag

Publicerad 2013-05-30 21:50:20 i

Tog mina första samtal idag på jobbet, 3st och det var huuuur kul som helst:) trodde inte att jag skulle finna sån lycka i att prata o reglera men det var riktigt kul, en utmaning att både vara den duktiga kommunikatör jag är och samtidigt rabbla info som jag sitter och skriver ner det vi pratar om....

Idag har det varit Susanne torsdag, ensamtid och yoga för Susanne, en riktig Susanne torsdag:) underbart!!!!
Och jag o lilleman tog oss runt vårt 2 km spår idag oxå, vi går i uppförsbackarna och jag börjar känna av den högra vristen, den är inte så stabil som jag vill.
Åtgärd:
Skärpning med yoga, när den får yoga är den stabil och framför allt, skärpning med mina skoinlägg.....!!!! Att slarva o gå i inneskor utan inlägg är inte bra......

Mitt o Ullis gemensamma mål att ta oss från Happis till Malmö innan 1 september knallar på... Får dock kämpa hårt mot att gå mer än Ullis, vilket är omöjligt... Den tokan går till o från jobbet, 8 km enkel väg.....imponerande!!! Men om de blir cykel i helgen kanske jag lyckas komma upp i iaf halva hennes dagsranson av motion:)

Här kommer vår promenad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin