danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Planer

Publicerad 2013-05-10 00:22:34 i

Helgens plan var att åka ner till Bollnäs och vara på yogaläger i 4 dagar i tystnad, något jag sett fram emot.... Men pga att jag nu fick jobb bestämde jag mig för att stanna hemma och ordna med en lösning för Linus om dagarna, packa inför nästa vecka då jag åker till Amsterdam och allmänt vara hemma o landa i den nya vardagen. Även om det skulle vara otroligt givande med en yoga weekend vet jag att stressen över att inte ordnat medLinus skulle ta över samt stressen över att behövs känns lägret 1 h tidigare på söndag , byta tåg o buss 3 gånger med tighta tider skulle stressa.... Och. Ja jag får väl erkänna mig allmänt nykär uppe på moln som jag inte vill lämna en sekund, bara vilja mysamysamysa:)

Bollnäs finns kvar !

Som kompensation tänkte jag försöka gå på så mycke yoga jag kan i helgen ! Började dagen med ett pass på Iksu plus för en tjej som jag inte minns namnet på , men hon var otroligt bra!
Imorgon blir de acroyoga intro på myaflow, som jag längtar!!!
Och lördagmorgon iksu spa för Susanne :)
Kommer bli alldeles alldeles underbart:)

Joggningen går även den i bra , pass 2 vecka 1 avklarades idag 3* 3 min jogg med 3 min gång däremellan, pass 2 blir imorgon eller på lördag. Troligen imorgon såvida det inte regnar.

Hepp hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin