danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Läser bloggar

Publicerad 2013-05-26 21:28:47 i

En vad jag nu kommit på , konstig sak...jag har aldrig läst bloggar innan, eller jo en blogg har jag följt innan Ullis blogg. I övrigt började jag helt sonika o blogga själv, använda forumet som någon form av informationsflöde/ avreagerings forum.
Jag har nu bloggat ca 1 år och börjat läsa andras bloggar.
Slutsats
Det är riktigt kul med bloggar:)
När vardagen nu sakteligen börjar finna någon form av rutin och regelbundenhet vilket är tryggt och ganska skönt så kommer saknaden av friheten, att kunna umgås med vem som på kvällen , prata med vem som o ha tid o energi till det.
Just nu finns inte tiden, eller rättare jag prioriterar annat just nu.
Den där karn tex
Nytt jobb och återhämtning( min underbara trädgård)
Linus och hans agilitykurs
Joggningen , som jag för övrigt tagit rebelliska kliv i:) jag har ny gått över till att jogga vissa sträckor.
Efter 4 veckors uppbyggnad som ni följt ansåg jag mig förtjäna att jogga 2 km spåret.
Förra veckan blev det ett varv utan att stanna:) bra där!!! Dock blev det bara jogging 1 gång förra veckan:( nästa blir det 3 dagar och ett varv per gång:)

I allt detta nya är de nu skönt att dränka sig i både meningsfulla, radikala, menlösa och humoristiska bloggar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin