danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Karslok

Publicerad 2013-05-21 22:37:38 i

Nu är det vi

Han o jag

Jag fattar i ingenting och allt, han är 31 aldrig haft tjej.
Jag livrädd o ha nån nära på riktigt

Men vi har tydligen kommit på att vi vill försöka leva ihop.
Med Linus förståss!!!

Tror de e bra med orkaner ibland fast jag hatar dem när de stormar så kommer de med nya vindar och vänder på de vanliga tankebanorna o mönsterna :)

Heeeelt slut lägger jag mig nu i min säng för en natts god sömn, imorgon är de frissan på schemat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin