danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Det nya livet

Publicerad 2013-05-06 21:41:45 i

Igår satte jag och min pojkvän Benny upp mitt vita staket som jag målat, vi drack ingefärochcitron vatten med honung i solen, såg på mästarnas mästare och skrattade åt Linus när han lekte med en grannes hund.
Idag var jag på mitt nya jobb där jag nu är tillsvidareanställd, kom hem till Linus som varit med B till Lunch, de hade fixat sista rycket på staketet, diskat och busat.
Ikväll tog jag o Linus en långprommis längs älven , joggade enligt mitt program v1 3*3 min med 3 min promenad där emellan .

Hur FAN gick detta till??? Hur ?
Ja det är då baskemig karma, lön för mödan att hård dra i handbromsen, invänta tiden .

Men det är NU utmaningen börjar , från nu är allting nytt, ett jobb och en relation, inget jag lyckats med förr men heller aldrig haft vare sig motivation eller inspiration att lyckas med.
Nu finns det

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2013-05-19 11:19:12

Med motivation kommer man långt. :) Lycka till! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin