danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Amsterdam

Publicerad 2013-05-18 17:55:44 i

Vi går o vi går o vi går, Amsterdam liknar inte något jag någonsin mött , små fina hus som sitter ihop, kanaler kors o tvärs och alla människor redo att ta en diskussion om något när som. Ingen storstadskänsla och ingen stress.
Vi trivs!
O secondhandshopping har varit en aktivitet som det nu lagts två timmar på.
Jag har hittat 2 coola klänningar 2 tröjor ett armband och en träskulptur och jag är helt kär i allt ihopa, saker jag kommer använda mycket och ta med känslan av stadens lugn, mystik och kultur med mig.
Kämpar hårt med att vara här o nu o inte sväva iväg till Umeå långt där borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin