danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Älskade hundjävel

Publicerad 2013-05-11 20:21:24 i

Efter en tuff dag som hundägare då lilleman både varit på rymmen o jagat en cyklist samt ordnat sopsorteringen efter eget tycke över hall och kök
Sitter jag nu på bussen o längtar efter popcorn!!! Vi ska på bio ikväll jag o B o hans bästa kompis o tjej o jag bara läääängtar efter popcorn !!!!

Kroppen ömmar som fasen efter gårdagens acroyoga som var otroligt rolig!!! De blev även ett pass yoga idag och veckans sista jogging tjoho nu ökar vi:)

Yey
Visst har jag sagt att jag har världens bästa underbaraste grannar och deltidsfamilj till Linus:) nu har sonen i familjen, en lite speciell individ med hjärtat på helt rätt ställe erbjudit sig att bli daghusse till Linus.
Hur hans vardagar ska vara nu när jg jobbar har oroar mycket o tagit mycket energi men idag kanske lösningen kom, E som killen heter kommer hem från skolan vid 2 på dagarna, om jag tar ut Lilleman på morgonen o lämnar honom hos dem så kan han passa deras katt och kl 2 kommer E hem och rastar honom o de har sällskap till jag kommer hem vid 5, det vore ju helt perfekt!!!!!


POPCORN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin