danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Aaaandas!!!!

Publicerad 2013-05-28 22:57:04 i

Stress skalan är högre
Måste dra i bromsen
Inse att grillning med goda vänner o B faktiskt kan vara en faktor som tar energi, behöver vara hemma , yoga, trädgårdsarbete träna te o lugn
Deeptalk med B och jag måste våga vara i nuet, se och uppskatta våga ta in, inte springa iväg i gamla hjulspår, vara i nuet
Eller??
Är all rädsla befogad?
Han åker iväg över helgen, till en vän i Lule, det är inte på g av mig försöker jag trycka in i huvudet, men allt säger det.... Nu har han fått nog, jag är för mycket, mig har man fått för sina synders skull... Nu är det kört

Försöker vara logisk! Så kan det vara. Det ända som då är säkert är att jag gjort så gott jag kunnat just nu.

Att i nya relationer näta avstånd o distans, hitta varandra och sig själv i det är ett otroligt energikrävande arbete och process , måste påminna mig om det och inte drunkna!
Ta nu vara på helgen , träna, yoga, meditera vara i trädgården o passa på o gråta i mängder !

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2013-05-31 10:49:20

Kan rekommendera boken "Att leva ett liv inte vinna ett krig" av Anna Kåver. :)
Kram, och njut av din alldeles egna tid nu i helgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin