danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Rensning

Publicerad 2013-03-18 09:48:00 i

På söndag är det bytardag.
En dag jag ordnat av flera anledningar , främst för att uppmuntra till att byta saker med andra istället för att mata konsumtionssamhällets gapande mun men även för att uppmuntra mig själv och andra att röja hemma , vi har så otroligt mycket saker som ligger och skräpar , som skulle kunna göra nytta åt någon annan och vi skulle kunna njuta av lite luft i vårt hem istället för någon form av ansvar över allt vi köpt på oss...
Hur som haver
Mission för måndag och tisdag
Rensa
Städa
Organisera
Uteförrådet , som är i total kaos!!! Dör har jag bokstavligen tryckt och slängt in grejor under ett års tid,allt ligger på hög... Vågar inte längre öppna dörren in dit då jag riskerar att någon ska passera utanför och se min röra ....

Pepp pepp, nu frukost sen start:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin