danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

PAUS!!!!

Publicerad 2013-03-23 00:46:18 i

En fredag i 27 års ålder
O allt är just nu exakt precis som det ska vara!!!
Eller är det bara så att fröken lärt sig att acceptera saker som de är och att hantera dem där efter....
Kanske :)

För just nu
Är det snart vår
Jag är arbetslös
Nyopererad
Linus har pälsen full med tovor
Sd ökar i antalet röster
Har en mensvärk som heter duga
Har gått upp i vikt
Lite förälskad
Grannar som älskar Linus
Borde dammsuga
De i Skåne har skaffat valp
Linus har kräkt på nya mattan
Kommer missa ännu en födelsedag för mitt kusinbarn
Lyssnar på P3 hela dagarna
Ska vara barnvakt imorgon
Träffa vänner o släcka ner för earth hour
Rött hår
Blå jacka


Just nu är allt så, varken svart eller vitt... Det bara är
O jag med
O mitt hem är fullt med symboler fullt fullt fullt och jag vågar både le och gråta

Hjälp;)

O den där jäkeln höll min hand på bio ikväll.... Utan att det ens var läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin