danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Hem ljuva hem

Publicerad 2013-03-07 00:27:40 i

Att det alltid är så underbart att komma hem...
Hem till min lya
Och till Linus
Lugnet lägger sig , även om jag är sjukt nervös är det ändå en harmoni i kroppen :)

Resan hem från Stockholm gick bra och jag passade på att yoga lite på perrongen när tåget ändå var försenat. S skrattade o tyckte jag var knäpp.
Tur hon inte visste att jag visualiserade ett sjungande mantra samtidigt:)
Löv My job!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin