danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Hej o hå

Publicerad 2013-03-07 19:55:46 i

Då var man incheckad på himlastigen ( Ullis adress).
Dagen har gått bra men var låååång, fick åka hem vid fem då jag ska ta några värktabletter........ Så jag får dem i handen och går in i matsalen , tar lite äpplejucie i en mugg , tyckte det var starkt som fasen men tänkte att jag inte ätit på ett dygn så då är smaklökarna på g.... Sväljer tablett nr2 o tycker att det smakar som en ordentlig snaps, då ser jag på förpackningen , spädes 1:9..... Inte konstigt det var starkt ....

Slutsats :
Be någon om hjälp då du ska dricka efter narkos.

Slutet gott, allting gott.
Trött
Avnjutit middag med Ullis o Håkan, ligger o myser i gästrummet med Linus i sängen , buuuuuus:)

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2013-03-08 21:14:15

Skönt att allt gått bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin