danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

?????

Publicerad 2013-03-17 03:16:48 i

Vad händer nu?
Inser att jag snart bara har ett deltids timjobb...
Funderar , försöker intellektualisera fram vad jag vill leva med för människa, vad har jag egentligen för krav? Önskemål? Och visioner? Om den jag kan tillåta att leva tillsammans med? Och är det något man bör styra? ???

Antar 10 dagars köpstopp som underbara Ullis tagit initiativ till:)

Varit på spännande uppdrag idag då min kära polisvän fyllt år. Vi fick prova skjuta pistol :)spännande och läskigt en rolig erfarenhet att ha med sig!!!

Ja nu snurrar det i skallen och jag hinner inte med, vill trycka på paus!!!!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-03-17 10:35:15

Tack för sällskapet i köpstoppet min fina vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin