danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Svensson Larsson

Publicerad 2013-06-10 22:10:54 i

Larsson leker ju Svenssoliv... Vilket innebär att jag förstått att det behövs någon form av strukturelltanke på hur dagarna ska löpa då jag jobbar heltid.
Susanne torsdag har ju blivit en sådan sak. På torsdag är det ensam o lugn o ro tid, det ska yogas på iksu eller någon annanstans, ätas gott, inga planer o ingen press.

Idag har det varit flitiga måndagen, cyklade till o från jobbet :) handlade på vägen hem o har nu tvättat o diskat, yogat hemma , druckit te med grannen o myst med Linus, harmoni o balans:)

En tråkig sak är dock att den förbannade högervristen spökar som rackarns så denna veckan är det rehabfokus på den, göra stärkande övningar på jobbet , har ett höj o sänkbart skrivbord, stå upp o göra balansövningar ( yoga), ha skor med inlägg, inte jogga förrän tidigast till helgen och cykla,får för mig att det är stabiliserande o bra på nåt sätt...

Imorgon är det agilityträning o jag o Linus är peppade efter 2 veckors uppehåll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin