danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Saknar Indien

Publicerad 2013-06-17 23:43:34 i Allmänt,

Träffade min underbara psykolog idag

Börjar med att berätta vad jag gjort o vad som hänt sedan vi sågs senast mars 2012 det är ju GANSKA MYCKET. Jordad o i nuet som hon är så rinner tårarna på hennes kinder och hon säger
" Jag tycker det låter som att du skaffat dig ett liv"
" berätta nu varför du är här"
Jag berättar o vi börjar jobba direkt hon lägger huvudet lite på sned o med sin finska brytning säger hon
Detta är en krisreaktion
Fantastiska underbara jävla människa det är vad hon är !!!!!!


Men nu saknar jag Indien o allt som fanns i kunskapsbanken.
Visste du att vi har två ögon
Det högra speglar vår mentala balans o välbefinnande o det vänstra vårt fysiska välbefinnande ....

När man börjat se detta på människor kan man ibland se att kroppshalvorna nästan är separerade, det fysiska o mentala har inte harmoni med varandra.

Bilden här på mig är väldigt talande, jag måste verkligen börja träna mer, tänka mer på kosten osv, det ska brunte hjälpa till med!!! O jädrans vad det svischade till o från jobbet idag!!!

O det vänstra ögat, tjena tjejen u rock!!! Ska se om jag kan hitta nån äldre bild o jämföra med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin