danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Nästa fas

Publicerad 2013-06-13 22:44:53 i Allmänt,

Jaha då var de dax med nextfase.... Vecka 1 vid dumpning gick som ett patetiskt förutsägbart kliché .
Gråta som en tok några dagar, ha kontakt med ex, fundera över dem gråta en skvätt över spild mjölk, komma på och påminna mig om att jag vet vad jag vill o vad jag vill ha och att jag är värd det.
Bryta ihop igen och nu gå vidare till fas 2... Dvs kränga chips o choklad, gråta lite o se på serier.
Få känslorna o tankarna som far att vara liiiite mer i bakgrunden och se på serier, imorgon ledig fm då frissan är på tapeten sen jobb och personalfest . söndag bokcirkel, härligt nu!!

Och ett tu tre så står the charm runt hörnet o spejjar, inte lönt o försöka ta nån kontroll, vara i nuet o ta de lugnt är planen... Som vanligt:). Och för i helvete fröken larsson varför sträva efter en relation???? Var dig själv njuta av fantastiska vänner, vovve o grannar resten lööööser sig!!!!!
O det där med barn... Du har ju redan en hel drös runt dig o om det nu är så viktigt med eget får du väl adoptera själv. Det är ju inte hela världen.
Nej nu är det skärpning!!!
O imorgon ska jag bli snygg i håret oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin