danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

De där med att blogga

Publicerad 2013-06-22 03:41:08 i Allmänt,

Kom på vad detta är

Det är en livsstilsblogg om personlig utveckling

Om en ung kvinnas väg och kamp från barn till vuxen från styrd bondflicka till självständig - stads- utkants kvinna.

Om drivkrafter
Om hinder
Om totalt djup och utan självdistans ibland
Om insikter o delaktighet ibland
Som terapeutiskt forum ibland
Som informationskanal ibland

Men framför allt

Ett sätt för mig att visa hur en kvinna kan tänka, känna , vara med om och våga stå för det!!! Med förhoppning att inspirera andra och ett litet trygghets rop på hjälp, tyck om mig som jag är, för ibland gör jag inte det själv då behöver jag uppbacknkng av andra ...

Gonatt sa en nästan helt nykter tant som för första gången går o lägger sig på en midsommarafton med mannen i sitt liv:) som kronan på verket får han sova i sängen inatt:)
Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin