danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Telefon helvete!!

Publicerad 2013-07-23 21:55:39 i Allmänt,

Min telefon har lagt av... En knapp slutade funka o 3G la av.
Lämnade in den, de nollade den o jag ska få en ny...
Men nu har jag då min gamla telefon vilket innebär att jag under ca 2 veckor inte har några nummer...
O sms funktionen är knaper..
Så ring mig eller skriv på FB om ni vill något:)

Kan allt ana vad världssjälen ville säga mig med denna läxa...
Hörru larsson mindre fokus på telefonen o mer på jobbet....

Jag lovar o lära mig!!!!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin