danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Söndags katching

Publicerad 2013-07-15 22:30:06 i Allmänt,

2 söndagar till har förflutit
Och fynden de rullar in!!
Förra söndagen var det loppis runda med Petra på vägen från högakusten och hem till Umeå.
Det gjordes många fynd bland annat fyra längder gardiner för 40kr. De är helt fantastiska, bilder kommer när de väl är strukna, tvättade är de nu men strykningen kommer till hösten när tiden finns!
Igår söndag gjorde jag lite andra typer av fynd.
Skulle på loppisrunda med Frida men det slutade med konst i kvarn och gofika:)

Idag däremot
Ja först o främst så var det den jobbigaste gången nånsin på terapin..... Men sen efter nån timmes återhämtning och pizza så kom min nya vän och kollega som gått rakt in i hjärtat och vi for och finaly köpte en ny tv till mig.
En finlux led 39" tv och appel tv samt en router, den gamla har jag nu kämpat med sen i november o vi kommer INTE överens.... Så en ny router blev det:) och hej o hå jag ligger nu i sovrummet och HAR MOTTAGNING på wifi.... Amazing! Kommer till o med kunna lägga upp bilder även om jag är i sovrummet :)

Vi är mycket nöjda med våra inköp och plånboken som gladeligen fått stå till sin tjänst sedan jag började jobba i maj fick än en gång öppna sig, fast nu med ganska små sår :)
Nu är bigspender byxorna avdammade för detta året. Nu är det lugna puckar på konsumtionssidan ett tag! O till hösten börjar rensningen igen:)

Har bestämt mig för att sälja mitt trumset!
Jag spelar nästan aldrig o känner jämt prestationsångest då jag har folk på besök, hur som så används det inte och då har någon annan bättre nytta av det!!!

Har fått myggbett eller vagel på ögat he gör ont! Men mest är det synd om mig idag;)
Tur det finns solglasögon !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin