danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Kok konst

Publicerad 2013-07-02 23:58:38 i Allmänt,

Har börjat laga mat
Riktigt roligt
Gott
O mår bra av god o nyttig mat
Har odlat så mycke sallad att jag måste annonsera ut till o bli av med:)

Köpte idag min första kokbok. Nog har jag kokböcker, men ingen jag köpt o valt själv. Men nu har jag en. Ayurvedisk, super fina bilder o det jag läst är bra. Både generella recept men även balanserande recept.

Ska tydligen dricka maskorsblad o hallonblads te, ska börja morgondagen med det:) ( o hoppas pms.en släpper:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin