danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Träningsvärk

Publicerad 2013-01-15 18:55:06 i

Massagen var spännande , två massörer , en på varje sida som sveper med en olja gjord på sesamoljor och örter , de har världens fart så jag vet nu hur asfalten på Autobahn känner sig;)

4 dagars träningspass morgon och kväll har nu gett sig till känna... Jag har träningsvärk på ställen som jag inte ens visste fanns typ mellan kotorna i ryggen, i tårna och fler knasiga ställen:)

Ler


Idag var det äventyr igen men nu icke frivilligt, mina 500 kr är nu slut.. Har alltså levt på det i 4 dagar och har ätit , shoppat osv men nu var det dax... Så jag gick först till ett växlingskontor men de ville se legitimation och det hade jag inte med mig ...
Tog en taxi till närmaste atm men det funkade inte, åkte till en ny, funkade inte, efter tredje atm automaten var jag aningen orolig och pratade snällt med taxichaffisen, han skjutsade mig till Bakti Kutir där vi bor och jag fick lova o leta upp o betala honom imorgon.. Fick hans telefon nummer och tackade av hela mitt hjärta.
Så en halvtimme sen till middagen kom en pank Susanne... Men men imorgon blir de o gå med passet till växlingskontoret:)

Fick idag ett mail om hur det går med Linus och det går som förväntat hur bra som helst och han har till och med varit själv hemma ett tag utan problem:) stolt o glad o lugn matte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin