danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Mot slutet

Publicerad 2013-01-23 17:57:53 i

Resan börjar lida mot sitt slut
Det märks på oss, våra vanliga liv påminner oss och våra sinnen blir påverkade, att vara i ett totalt nu är inte längre en daglig självklarhet, nu måste vi kämpa lite mer:)

Imorse hade vi yoga på stranden när solen gick upp, det var häftigt!! En upplevelse jag sent kommer glömma!!

Dagen har tillbringats på apotek har köpt på mig massor med vitaminer, mineraler, oljor och alovera juice:)
Sen blev det bokaffär där jag har handlat 5 böcker för ca 200 svenska kronor, helt otroligt billigt , kul att ha Ayurveda och yoga böcker att bläddra i där hemma sen, visserligen är de på engelska men någon pärm till pärm läsning kommer jag troligen inte mäkta med:)

På natten sover jag i mina gemenskapsbyxor som jag fick i sommras:) jag har hittat exakt likadana här, vilket jag har skrattat lite åt när och då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin