danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Hemma nu

Publicerad 2013-01-31 16:39:19 i

Efter 5 dagar hemma känner jag efter, nu är vi verkligen hemma jag och Linus .
Packningen har funnit sin rätta plats, de e lite mer Indien nu än innan här hemma:) Dock tål jag inte lukten av indisk mat så mina grannar har fått massa te som luktade Indien:) de var bara glada!

Just nu ligger jag på min säng och är lite ledsen i hjärtat:( grannen ovanför skäller och skriker nåt fruktansvärt på sina barn så barnen gråter och gråter i ett sånt där panikgråt. Det gör ont i mig att höra hans hårda stämma och deras kall på att få slippa. Jag blir lätt liten och byter plats med barnen.

Veckan som varit har passerat i rasande tempo:)
Jag började en kurs i projektledning men fick veta att jag inte får akassa om jag pluggar, även om det bara är på 50%, så jag fick idag snällt avsäga mig min plats på kursen, skrev ett väldigt tydligt mail till kurs ansvarig där jag informerade om att jag av byråkratiska skäl tyvärr måste avsäga mig min plats osv.
Veckan har tillbringats mycket inne hos Anna, hon håller på att rensa i lite vrår och jag sitter mest där som motivering :) idag målade jag naglarna :)

I måndags började min nya yoga kurs, lika bra som innan hoppas jag .

Nej nu svider det i mig att höra dem, lillflickan skrek just att hon tyckte pappa skulle sluta vara arg, han röt tillbaka att han inte var arg, att de skulle sluta upp och lipa för han var less:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin