danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Bus

Publicerad 2013-01-15 07:29:40 i

Jag har blivit utsedd till gruppens prutare:)
Att pruta är så otroligt roligt tycker jag och nu har min talang avslöjats:)
Så igår blev det bus, jag och Östermalmsbruttan som är med på resan bröt vår Mauna och smög iväg på shopping, helt emot resans syfte och SSÅÅÅ upplyftande och roligt!!
Det blev affär det vill jag lova, vi köpte kachmir sjalar... Och jag prutade hahaha på slutet var det tufft vi slogs om 25 rupier till slut, dvs 2 kr men då föreslog jag 600r och en kram, försäljaren lyste upp som vi vet inte vad, kramkalas blev det och vi gick sjalarna för 78 svenska kronor:)
Ö-bruttan deklarerade att hon köpt liknande hemma för 1500 kr ....

Jag är rätt nöjd och fick publik o allt då jag fick jobba:)

Nu
Ayurvedamassage

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin