danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Arlanda

Publicerad 2013-01-11 05:28:43 i

Natten har gått förvånansvärt fort.... Men.... Icke att jag lyckats sova en sekund... Om 1 h är det boarding och jag sitter redan vid gaten, tackar TV4play och att jag tog med lilla iPhonen så ser jag på inkognito, kass o ganska rolig serie:)
Då insikten om att jag nog kommer sova större delen av resan kom samtidigt som extrem hunger så blev det frukostbufe på olerys. Kändes aningen absurt att kl 4.30 sitta på olerys o dessutom äta frukost.. Nog för att man lämnat stället sent , men det här tog priset:)
Har under natten spanat efter någon av mina medresenärer men inte kunnat identifiera någon än,de e baskemig bara par överallt GRUFF!!!!

Har läst tidningen Free inatt och fastnade för en fin artikeln som gjorde mig glad, den påminde mycke om min granne, kvinnan i artikeln höll på med nonvilentcommunication, som Anna och med feng shui( hur de nu stavas) fast Anna kallar det "släng all skit". Artikeln handlade om hur man väljer att leva sitt liv och vad man mår bra av. Ja dom ni märker har jag nu lagt i högväxeln för resans syfte Bejakande och acceptans av sig själv och sin livssituation.
Här kommer lite ur artikeln, läs o njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin