danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Välkommen lugnet

Publicerad 2013-02-17 19:27:25 i

Vi har haft en fantastisk helg. Fylld med vänner och umgänge i lugnt tempo, tyvärr har ju som de flesta svenskar vet inträffat en katastrof !!!
Hur f.n kunde Fondell åka ut???? Och de där förbenade gubbarna gå vidare?
Vad lever vi i för land?
Sd i regeringen och tjocka gubbar i melodifestivalen . Ja jag du funderar starkt på att emigrera ( man är ju ungen drama queen).
Vi verkar dock inte vara det ända landet med konstiga påhitt. I Ryssland landade det en meteorit och 12 h efter har staten lyckats rensa youtube från alla uppladdade filmer på nedslaget....

Man kan ju inte annat än att ta kontroll över det man kan kontrollera... Så idag har jag möblerat om i vardagsrummet. Äntligen känns det som att rummet börjar hitta hem:)

Och
Igår gjorde jag upp min plan över hur dagarna efter op kommer se ut, är lite rädd för att vara ensam då, dramaqueen som man inte är kommer vilja vara i ett socialtsammanhang och inte själv då hjärnspökena kan gasta och domdera hur de vill.
Så jag och Linus kommer flytta till Ullis o Håkan några dagar efter op, känns jätte bra!!
Imorgon ska jag lämna blodprover och få veta att jag inte har några infektioner i kroppen :)
Och på tisdag flyttar Linus till grannen och jag åker iväg på jobbresa som assistent till fredagkväll, tjoho:) 4 dagar hotell i veckan, det ser jag fram emot!!!

Kvällens kanongoda singelmiddag dokumenterades:)
Potatisgratäng med broccoli med parmesan och groddar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin