danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Rädsla???

Publicerad 2013-02-12 22:31:11 i

Vad är det folk är så rädda för ?
Varför måste det komma kommentarer som att, det kommer gå bra, det är vanligt och lite medlidande sådär att lilla gumman...
Jag vill ju bara få gråta
Få ur det ur kroppen
Vill inte ha nån jävla åsikt eller kommentar , var tyst o låt mig gråta!!! Ge mig gärna en kram om det passar.

Ja då var det sagt...
Har en vän som hatar att bli klappad på huvudet el axeln och nu jädrans vet jag vad hon menar !

Övrigt följer farmen slaviskt, uch vilket skit det är:)
Företags räknar och räknar och räknar om, ska vi verkligen våga satsa :)???
Imorgon ska vi på föreläsning om sociala medier , det ska bli kul!!!

Och jag planerar längdspåret imorgon, behöver komma ut, ut i luften och röra på kroppen!

Och jag funderar på att prenumerera på min livs första morgontidning :) frågan är bara vilken man ska välja, vk el vf el någon annan??

Linus stinker fortfarande sopor ... Imorgon , nej på torsdag, alla hjärtans dag till ära DÅ ska han bli ren o fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin