danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Alla hjärtans dag

Publicerad 2013-02-15 10:42:05 i

En produktiv dag:)

Upptäckte under gårdagen det magiska i en riktigt bra Husqvarna (symaskin), lånade grannens och sydde svans och öron till lördagens kattkalas som vi ska på, jag ska vara en svart katt och Linus en kattunge med fluga:)
Jag sydde en ny stooor kudde till Linus som han för övrigt vill ligga på hela tiden:) och jag sydde upp tre par byxor, tjoho snacka om att vara stolt över sig själv!!
Och
Dagen till ära väntade det hjärtepost i brevlådan:) tack bästa faster:)

Idag har jag o Linus organiserat i grannens förråd och ska nu åka och jobba lite som assistenter.

Och datum har anlänt, 7 mars blir det op.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin