danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Vi snackar grönt

Publicerad 2013-04-18 16:12:14 i

Efter helgen hos på rehab hos Ullis så ett nagellacks intresse växt hos fröken här. Jag har upptäckt hur kul det kan bra med olika färger på toppen av fingrarna, hur de kan matchas med övriga outfitten , hur de kan bidra till en helhetskänsla och hur kul det är att sitta o måla:)
Igår blev det grön/turkosa naglar.

Mässans sista dag har just tagit slut , jag har klivit av passet och är heeeelt slut. Har varit en intensiv dag fylld med samtal och allmänt rännande. Vi lysande på en föreläsning av huvudgrundaren till GIL Göteborgs kollektiv något, en Anders höll i föreläsningen vilken var otroligt bra, intressant upplägg, inspirerande föreläsare och gripande historia.
GIL har gjort massa spännande auktioner runt om i Göteborg, bland annat satt upp dekaler på bussar o spårvagnar dom är otillgängliga med en bild på en rullstol med ett streck över och texten o tillgänglig . De har även haft f. Kampanj med att utmärka 3 otillgängliga matställen i veckan under tre veckor.
Som sagt inspirerande!!!

Jag hittade en grön sjal från Nepal som jag blev helt kär o och var tvungen att köpa:)

Löftes mässigt har jag sovit bra, motionerat inne på mässan hela dagen samt tagit en 45 min promenad nu när hav slutat , ätit bra lunch med mellanmål ...... Meeen skämmes jag hår nog inse att med denna grad sv karaktär är inte motivationen tillräckligt hög för att jag skulle kunna hålla mig ifrån o käka av godiset som ligger på alla bord överallt:(
Men men suck o stön!!!

Nu bär det av mot Malmö

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-04-19 05:17:23

Kul att du också har blivit lacktoka :) fint lack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin