danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Söka jobb

Publicerad 2013-04-03 18:25:20 i

Dagens uppdrag:
Ta tag i ditt liv!!!!
Så det gjorde jag! Klev upp kl 7 och sökte jobb:) idag som administratör på polisen, låter ganska kul!!
Sen ..........
Bokade jag nästa yogaresa:)
Den blir till Grekland , Skiathos 7-14 september:) längtar!!!!
Sen for jag och tränade !!! Nu får det vara nog med rehab för fröken Larsson!! Har inte blött eller haft ont på 4 dagar då nu var det dax och det gick riktigt bra:)

Igår när vi kom hem låg ett påskpaket i brevlådan, den där fantastiska fastern har varit igång igen:)
Ny prydde dessa små varelser min list i badrummet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin