danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Resultat

Publicerad 2013-04-29 08:42:35 i

Jajjemen min tillsynes lilla men ack så stora ansträngning har gett resultat !
Min känsla i kroppen just nu är att jag känner mig lite lättare OCH vågen den visade på -1,5 kg:) så nu ligger jag på 69kg. Kommer inte stirra mig blind på den siffran gillar inte vågar men det är ett härligt mätbart och synligt resultat, stolt!!!!

Helgen har förfarit alldeles för fort !! Men fylld med mys, dans, sömn o god mat:)
Och päls!!!!
Lilleman har fått på sig sommarkostymen. 4 h tog det och vi har tre tappra individer som kämpade och nu är det klart . Linus ser väldigt annorlunda ut och är mycket spralligare .)

Nu ska jag packa mig iväg till två olika arbetsintervjuer :) önska mig all tur;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin