danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Kreativiteten flödar

Publicerad 2013-04-08 14:45:07 i

Vad är de dom hänt undrat jag nu varje dag .... O svarar varje dag "det är vår" och du måste erkänna, du håll på o bli kär"
Med skygglapparna på så fixar o fejar jag här hemma:)
I helgen var de produktivitet i garnhögen:)
Jag har ett kusinbarn , som jag tyvärr inte känner pga avstånd men tänker på ofta, o nu var fallet så, så han satte jag igång o stickade ett par tofflor till, i 100% ull som jag tovade i tvättmaskinen . De blev super söta!!!
Jag ska nu bara vänta på att de ska torka sedan skriva Max på sulan med halkisock kletet:)
Och lilla Max ska få ett syskon o till den lille blev det en snuttefilt virkad:)
Det är ju bara så himla härligt o vara inne i ett kreativitetsrus:)
För det är då man vågar ta för sig, pryda sitt hem o skapa, göra hantverk till andra och tro att de kommer att uppskatta o kanske till Och med använda o ha nytta av ens alster :)

Babben är nu färdiglyssnad och jag väljer vilken bok som ska bli nästa:)

Nästa kreativitetsprojekt är en sittdyna till kompostsoffan:) bild kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin