danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Indienstyle

Publicerad 2013-04-01 22:02:10 i

1 april:)
Imorse steg jag o Linus upp kl 7.30, mycket tidigt för att vara oss!!!
Knåpade på vad jag tyckte var ett roligt aprilskämt, men tydligen uppfattas jag nog som mer impulsiv än jag trodde för jag har idag mottagit många gratulationer och skrattade större delen av vägen till Skelleftehamn.
Där vi nu befinner oss hemma hos Katja som jag lärde känna i Indien.
Vi kom hit vid lunch och for då ut till havet o satt på en klippa o mös i solen, nu har jag massor med fräknar:)
Hem o prata massa ayurveda och bastade med Katjas tre härliga barn 6,10 och 12 år och ikväll såg vi film, " en häxa i familjen", riktigt spännande svensk familjefilm.
Nu har vi lagt oss i Katjas gästrum som är inrett enligt vårt rum i Indien , med myggnät och allt, super mysigt. Rummet ligger dessutom på ovanvåningen ovanför Katjas yogastudio där hon har sina lektioner .

Bäst o sova för imorgon blir de yoga, kirtan och långpromenad och på kvällen hem för att buggträna:)

Kommentarer

Postat av: Ninnie

Publicerad 2013-04-02 20:26:37

Åh vad härligt! Saknar Indien... Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin