danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Grinig

Publicerad 2013-04-18 23:16:26 i

Grinig assistent anlände just till Malmö och hotellet, kvällens ledighet spenderades i bilen och nu blir det att räsersova för att börja jobba kl 7.30 imorgon, slutar 15, då kommer mamma o plockar upp mig o åker till mormor för lite fika... Måste ringa mormor o beställa fruktsallad :)
Sen blir de beddinge o sommarstugan , hoppas på lite blåst för jag planerar jogging på stranden:)
Lördag börjar jag kl 17 i Malmö, hoppas på att hinna träffa en styck faster som jag glömt o förvarna;) en farmor jag ska ringa imorgon och förhoppningsvis nån kusin..... Späckat schema!
Med blandade känslor , mest grinig efter en stressig dag och ingen ordentlig vila ...
En fin B stöttar på telefon o skrattar lite " mitt lilla eldklot" ser fram emot att du kommer hem, nu är det bara en vecka kvar.
Hjälp o panik fanskapet tycker baskemig om en, fast att man blir grinig ibland..... He e panik de!!!! Tänk om detta blir sådär som jag drömt om... Men varit övertygad om att det bara är en dröm så det är inget o behöva tänka på eller ens fantisera om att det skulle vara någon verklighet bakom.... Någon som ber om att få va ens klippa, skrattar åt ens eld o tycker att man är den smartaste personen den träffat.... Inte konstigt jag ett inre kaos, de sätter press nanting. Andas in genom vänster ut genom höger in genom höger o ut genom vänster ....... O om igen!!!!

På söndagkväll tänkte jag sova!!!!!! Innan det snurrar på allt för mycket i knoppen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin