danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Ett gott skratt ---> en riktig norrlänning

Publicerad 2013-04-04 22:42:33 i

Idag har jag satt upp min ganesha, ett stort orange/röd/brunt tyg med honom på i hallen.
Ställt ett litet bord o min lilla budha som jag brukar ha rökelse i.
Riktigt nöjd!!!
Men hahaha

Mannen vi kan börja kalla honom B kom hit i eftermiddag, jag hade haft rökelse vid lunch.
Han kommer in, gosar med Linus och säger tydligt " hörru de lukt rök"!
Jag skrattade så jag höll på att kikna , sa att de var rökelse , kulturkrocken var ett faktum:)
Otroligt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin