danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Dag 3

Publicerad 2013-04-14 11:20:19 i

Dagen planeras att bli första utan fusk och med träning.
Utmaning:
Vi bor på ett lyxhotell och är på konferens, vilket innebär många frestelser! Klockan är nu 11.08 och jag har ätit en bra frukost där jag avstod från desert buffén :) och till fikat kl 10.15 blev det en liten hallonsmothie och avstod från chokladmuffinsen samt m&m.
Såhär innan lunch är hon alltså stolt och planerar en kort joggingtur i eftermiddag i parken här utanför. I parken finns en " träningsstation" med olika redskap som jag tänkte försöka förstå mig på:)

Ska även försöka hitta nåt träningspass på nätet som jag kan börja följa.

I övrigt sitter jag nu o lyssnar på en politisk debatt angående samarbetet mellan kommuner o landsting samt det rådande rättsliga klimatet i personkrets tre Lss. Spännande!!! Men var faaaan är vårt land påväg.
Det kallas välfärd men handlar endast om jämlikhet . Vårt land är så pass ojämlikt att jämlikheten blir en diskussion om välfärd. Absurdom !!!!

Är idag en stolt assistent till en kvinna som tar landet framåt åt rätt håll och jag har möjlighet att påverka detta. Utan oss assistenter och vårt enskilda engagemang skulle inte hennes enskilda engagemang vara möjligt :)
Det är coolt att vara assistent till en av sina idoler:)

Dagens frulle:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin