danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Dag 2 i mål

Publicerad 2013-04-14 11:06:24 i

Dag 2 gick näääästan med bravur:)
45 min rask promenad ute i regnet
20 min på löpbandet med 2 min jogg, 2 min gång, sist jag försökte komma igång o jogga blev det benhinneinflamation delux så denna gång provar jag att vänja in benen i sakta mak:)
Därefter var det en sväng på gymmet med yoga o meditations avslut.
Så långt var det ju total bravur.
Utmaningen kom sen när jag var med på konferensmiddag och det var trerätters....
Vi kom ju då till desserten vilket var en 70% choklad bit.
Och Jepp jag fuskade..... Redan dag 2... Men jag anser åter att det var okej pga det var ett aktivt beslut, dock i stunden.... Men känner inget dåligt samvete på något sätt, efter träning och goodwill var jag värd den där lyxchokladen....
Suck nu får jag baskemig ta mig i kragen!
Hittade en bild som passade bra in på mitt mission:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin