danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Dag 1

Publicerad 2013-04-13 10:37:47 i

Dag 1 avklarades igår, det var full rulle från morgon till natt så uppdateringen kommer först idag:)
Jobb8-15 sen återträff med yogagänget:)
Jobbet innebar igår att leka ljudtekniker.... Suck, jag rigga ljudanläggning... Efter 2 h gav vi upp ... Tur det kom en pigg kollega som kunde ta över där vi avslutat, tilläggas bör att detta var en kvinna som inte heller riggat förr, men med vårt förarbete kunde hon ro skutan i land:)
Vid det laget bjöds det på fika.... Fälla!!! Och jag gjorde en snabb nulägesanalys.. Konstaterade att det var lyxfika, jag har en återträff ikväll och otroligt trött, jag förtjänade helg enkelt den där fikan:)
Så dag ett fick veckans onyttiga frikort.
Ser det inte som ett misslyckande, snarare vinst o medvetenhet.
Är det något jag lärt mig om mig själv på dessa 27år så är det att jag har en förmåga att starta projekt med gasen i botten, köra en bit, tröttna och ge upp..
Så denna gång startar jag med frikort,ser det som en belöning och moget beslut:)
Återträffen promenerade jag till, ca 40 min enkel väg:) och där var det 1.5 h yogapass:) vi var ute o käkade på en indisk restaurang som hade otroligt god mat med bland annat min favorit Indiska rätt Saag Panir vilket är en kryddstark gryta med spenat och ost dom man äter ris till:) skippade efterrätten :)

Klart nöjd med första dagen :)
Frikort= lyxig chokladkaka med valnötsbotten
Motion
Yoga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin