danstant.blogg.se

En skånsk norrländska på sin färd genom det så kallade livet. Fyller dagarna med pyssel, grubbel,yoga,hund, dans, skratt och massor med mer. Har en naiv tro om att förändra världen och har nyligen bytt strategi "det stora börjar i det lilla".

Insnöade

Publicerad 2012-12-23 20:21:34 i

Tanken var att vi idag skulle till mormor men stormen ville annat så dagen blev inomhus till mammas stora förtret . Jag har inte satt mun fot utanför dörren idag :)
Komiskt att jag bor i Norrland och när jag är i Skåne blir vi insnöade .... Och att det känns som att jag ska frysa ihjäl , jag är inte byggd för blåst och fukt, det blir lixom kallt ända in i öronen och mellan tårna, ja uch och fy det är hemskt att frysa!!!
Så ullunderställ från Norrland och två filtar och en bok, yes då mår jag bra.
Just ja en skål lindor choklad oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin